Općenito

Društvo Lujo Promet d.o.o. (ID broj: 4227949650005) zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje mobilezona.ba stranica. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža mobilezona.ba internet trgovina ne uključuje troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. Lujo Promet d.o.o. nije odgovoran za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.
* Prillikom prikaza proizvoda, moguće su greške u: nazivima artikala, cijenama tehničkim opisima i fotografijama.

Naručivanje

Za kupovinu putem web prodavnice mobilezona.ba nije neophodna registracija. Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama s uključenim PDV-om. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja i pošalje narudžbu.

Raspoloživost artikala

Stanje proizvoda na lageru se ažurira jednom u 24h. Iz tog razloga može se dogoditi da poručite proizvod koji je u međuvremenu rasprodan. Ukoliko dođe to toga biti ćete blagovremeno obavješteni.

U našim poslovnicama, te internet trgovini možete plaćati na sljedeće načine:
  • kreditnom karticom
  • debitnom karticom (3d secure)
  • pouzećem (samo u internet trgovini)
  • virmanom/internet bankarstvom
  • gotovinsko plaćanje
Kreditna kartica

U smislu ovih Općih uvjeta, Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda posredstvom internet stranice mobilezona. Ako su u podacima o Kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se Kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom Kupca. Kupcem se smatra osoba koja naručuje i plaća proizvod, a Primateljem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe Kupca.

Debitna kartica

Moguće je plaćati onim debitnim karticama koje je izdavatelj (banka) verificirala korištenjem 3D Secure autentikacije korisnika.
Plaćanje virmanom/internet bankarstvom
Ako nemate kreditnu karticu ili je ne želite koristiti, predlažemo da koristite ovaj oblik plaćanja. Nakon što odaberete ovaj način plaćanja, dobit ćete automatski e-mail s predračunom. U predračunu se nalaze svi podaci koje trebate za uplatu: broj računa na koji trebate uplatiti iznos o kojem je riječ te broj narudžbe. Koristeći internet bankarstvo svoje banke, navedeni iznos uplatite na račun.
U slučaju da ne koristite internet bankarstvo, isprintajte predračun i navedeni iznos uplatite na bilo kojem mjestu gdje i inače plaćate svoje račune: u banci, pošti.
Proizvodi su rezervirani tri radna dana po izdavanju predračuna. Molimo da svoju uplatu izvršite u tom roku. Za naknadne uplate istog predračuna ne možemo jamčiti raspoloživost artikala.
Naručene proizvode šaljemo po primljenoj uplati.

Pouzećem

Ovako naručene proizvode šaljemo odmah, a naručeno će vam naplatiti dostavljač prilikom uručenja pošiljke. Molimo pripazite da u trenutku dostave imate pripremljen točan iznos otkupnine, jer vam dostavljač neće moći uvijek uzvratiti iznos kusura.
Mogućnosti plaćanja s karticama u web trgovini jednokratno:
  • Visa
  • Maestro
  • MasterCard
  • Kupovinu na rate (do 24 rate) za korisnike UniCredit Card platnih kartica (Visa Classic, MasterCard/Visa Revolving i Golden Visa).
Naručeni proizvodi od Online prodavca dostavljaju se do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan iznositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.

Bosna i Hercegovina
Roba se za područje Bosne i Hercegovine dostavlja putem dostavnih službi. Isporuka narudžbe je u roku od dva radna dana. Rok dostave može biti i duži od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je prodavac potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika.
Cijena dostave za BiH se naplaćuje 10KM.

Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju proizvoda.
Ukoliko kupac naručenu robu odbije primiti prilikom isporuke na željenu adresu Online prodavac ima pravo na nadoknadu poštanskih i logističko organizacijskih
troškova.

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije.
Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Obvezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo trgovcima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje posla.
Svi naši poslodavci i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.ija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Obvezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo trgovcima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje posla.
Svi naši poslodavci i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.ija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača BiH (Službeni glasnik BiH, br. 25/06) i Zakonu o zaštiti potrošača RS (Službeni glasnik 6/12, 63/14) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.mobilezona.ba smatra se prodajom na daljinu.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na zamjenu za drugi proizvod ili na povrat novčanih sredstava.
Za pokretanje procedure povrata robe i/ili sredstava možete nas kontaktirati putem broja: +387 63 220 520 ili nam pošaljite email na adresu [email protected]. Nakon toga, potrebo je da nam putem maila pošaljete Izjavu o odustajanju od ugovora koja sadrži broj narudžbenice, šifru artikla koji se vraća, a ako se vrši povrat sredstava i broj računa na koji će se izvršiti povrat. Izjava o odustajanju od ugovora ima pravno djelovanje od dana kada je poslana trgovcu putem e-maila.
Povrat sredstava se vrši po preuzimanjiu proizvoda,te nakon što se utvrdi da je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost ili oštećenje proizvoda nastalo krivicom kupca, zahtjev za zamjenu proizvoda i/ili povrat sredstava se neće uvažiti i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 7 dana od dana kada je poslao izjavu o odustajanju. Po isteku roka od 7 dana od dana kada je poslao izjavu, proizvod se više ne može vratiti.
zamjenu za drugi proizvod ili na povrat novčanih sredstava.
Za pokretanje procedure povrata robe i/ili sredstava možete nas kontaktirati putem broja: +387 63 220 520 ili nam pošaljite email na adresu [email protected]. Nakon toga, potrebo je da nam putem maila pošaljete Izjavu o odustajanju od ugovora koja sadrži broj narudžbenice, šifru artikla koji se vraća, a ako se vrši povrat sredstava i broj računa na koji će se izvršiti povrat. Izjava o odustajanju od ugovora ima pravno djelovanje od dana kada je poslana trgovcu putem e-maila.
Povrat sredstava se vrši po preuzimanjiu proizvoda,te nakon što se utvrdi da je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost ili oštećenje proizvoda nastalo krivicom kupca, zahtjev za zamjenu proizvoda i/ili povrat sredstava se neće uvažiti i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 7 dana od dana kada je poslao izjavu o odustajanju. Po isteku roka od 7 dana od dana kada je poslao izjavu, proizvod se više ne može vratiti.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda i utvrđivanja da je isti ispravan i neoštećen.
Povrat sredstava se može izvršiti samo ukoliko je kupac postupio po proceduri za povrat robe.
Troškove povrata robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, na gore opisani način, nije moguće samoinicijativno mijenjati odnosno zahtjevati novac u nekoj od maloprodajnih jedinica Mobile Zona ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.

Ukoliko se nakon prijema artikla odluči zamjeniti za drugi artikal iste ili veće cijene, potrebno je kontaktirati nas na broj telefona +387 63 220 520 ili nam pošaljite email na adresu [email protected]
Nakon toga, vrši se provjera da li je željeni artikal dostupan nakon čega dobijate instrukcije i objašnjenja procesa zamjene artikla za drugi.
Prilikom povrata artikla obavezno je artikal vratiti u ispravnom i nekorištenom stanju.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost ili oštećenje proizvoda nastalo krivicom kupca, zamjena se neće uvažiti i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno mijenjati u nekoj od maloprodajnih jedinica Mobile Zona.
Poručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko na sebi ima tragove korištenja.

ROK ZAMJENE
Proceduru za zamjenu artikla kupac može pokrenuti najkasnije u roku od 7 dana od prijema proizvoda. Nakon toga, rok za zamjenu artikla je 7 dana od trenutka podnošenja zahtjeva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

TROŠKOVI ISPORUKE
Troškove povrata robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

NAPOMENA:
Potvrdom narudžbe, klikom na dugme POTVRDI, suglasni ste s uvjetima zamjene artikla.